Oranjevereniging Veen Prinses Margriet

Oranjevereniging Prinses Margriet

Dodenherdenking 2019

4 mei 2019 Dodenherdenking
Herdenkingsbijeenkomst in de Hervormde Kerk aan de Grotestraat, AANVANG: 19.15 uur

Medewerking verlenen:
• Ds. Bakker van de Gereformeerde Gemeente • Zangvereniging “Comt nu met Sangh” • Kinderkoor “Kleine David” • Kinderen van groep 7 & 8 van de Oranje Nassauschool • Afgevaardigde/Wethouder van de Gemeente Aalburg

Indien u niet in de kerk aanwezig kunt/wilt zijn, maar wel de 2 minuten stilte en de kranslegging bij wilt wonen, bent u ook van harte welkom.
Wij verzoeken u dan om uiterlijk 19.55 uur aanwezig te zijn.
Om 20.00 uur vinden de 2 minuten stilte plaats met aansluitend de kranslegging bij het oorlogsmonument op de kerkelijke begraafplaats. Einde van de bijeenkomst om ongeveer 20.30 uur.

De aanwezige kinderen krijgen bloemen, welke zij bij het monument mogen leggen. De bloemen worden verstrekt door de Oranjevereniging.

MET DANK AAN

ONZE SPONSOREN